Friday, November 9, 2012

Aku tak perlu takut.

levi's go forth.
kalau menang, aku dapat RM10K.
kalau menang saguhati, aku dapat RM2K.
kalau tak menang, aku tak dapat aper2.


aku rasa, aku takut untuk kalah, sebab kalau kalah, aku kena pakai duit sendiri untuk buat, which duit yang aku ada pun perlu digunakan untuk research di Indonesia, sekali pergi, aku anggarkan kos dalam RM1K campur tolak makan dan penginapan. (sebab nak cari lokasi untuk kajian, bukannay mudah).

takut takder duit. aku rasa aku kena tendang ketepi ni semua, bukankah semangat aku DIY pada mulanya?

lagipun Projek Rabak still ada lagi grant untuk aku apply, kawan2 aku kot? kalau aku dah ada plan, kenapa perlu takut nak apply?


wallahualam, aku perlu struggle dan buktikan yang aku mampu buat.

kebanyakan yang masuk, semuanya dah ada pengalaman, dah pernah buat sumthing, aku lebih kurang 2 tahun masuk dalam scene art, tempoh yang sekejap, jadi aku perlukan booster untuk aku terus bergerak, tambahan aku adalah seorang student master dan masih nobody dalam scene, adakah aku nak buat sesuatu untuk semua orang pandang aku atau untuk aku berkongsi material yang aku nak buat?

entah. kadang2 aku tersepit.

wallahualam, apa2 pun, dokumentari Metal tak pernah lagi dibuat orang kat mesia ni, KALAU AKU TAK START, SIAPA LAGI?

jom tekan like kat submission aku, boleh? ;)

http://goforth.levi.com.my/ygbg/gallery.php?id=13

1 comment: