Saturday, June 2, 2012

Doom

aku seorang yang kuat berangan.
masa kecik2, sekolah rendah,
aku suka duduk sorang2,
main dua atau lebih patung2,
salah satunya tentu akan jadi awek,
of koz, takkan patung tu aku pakai patung laki ye dak?
dan aku garapkan cerita romantis antara patung2 tu,
dan secara tak langsung aku bina imaginasi aku,
dan dari sejak itu aku telah disumpah,
untuk mencintai dan menjadi seorang yang romantik,
ia satu sifat yang dah terbenam dalam diri aku,

antara cerita lain,
aku pernah cium tangan jiran sebelah rumah aku,
masa tu dier nak pindah,
aku tak sekolah pun lagi masa tu,
mungkin 5 atau 6 tahun,
dah sekian lama sifat tu tertanam dalam diri aku,
bukan senang aku nak buang,
bukan senang aku nak tahan,
kadang2 terkeluar,
jadi kalau ada siapa2 pernah aku teromantik kat dia,
paham2 la,
minta maaf,
bukan sengaja.


cerita lain,
ada sapa2 tahun jeff mantas venom punya gitar masa konsert live in london taun 1985 tu apa?
macam ibanez axstar gayanya.

No comments:

Post a Comment