Thursday, August 30, 2012

dokumentari metal ipoh

aku bukanlah orang yang betul2 follow scene underground metal ipoh,
aku baru jer jadi peminat metal,
sejak dari sekolah menengah lagi, taste muzik aku berubah2, sekarang ni lebih cenderung kepada muzik marah2, maka thrash adalah pilihan aku.

dengan pengecualian.
band yang aku dengar, perlu bervokal jelas, maknanya takder growl, disebabkan aku ada background muzik, belajar piano sampai gred 5 (sistem ABRSM), maka aku lebih cenderung memilih penyanyi bervokal bersih.

aku juga bukanlah mat2 gig yang selalu gi gig, fes taim gi gig metal adalah masa loudness itu hari. itu pun memang headbang sampai sakit tengkuk. best gila.


aku tak rasa yang orang2 dalam scene akan selesa dengan apa yang aku  buat ni.

macam Sam Dunn, dier memang mat metal pun, ada band sendiri lagi.

tapi aku cuba. kalau tak aku, siapa lagi nak buat.

...

ada?

bak kata Jay

Buat je.

No comments:

Post a Comment