Sunday, July 8, 2012

Analisis Diri

mungkin antara penyebab kenapa aku tak nak jadi engineer (walaupun aku mampu untuk jadi itu) adalah kerana pengalaman aku semasa intern dan masa belajar dimana aku jadi outcast, kurang kawan, kurang komunikasi antara manusia dan kurang ruang untuk ekspresikan diri. Masa sekolah, aku takder hal, aku orang yang energetic, poyo, ada member nak buat kerja gila atau kongsikan apa2 hal peribadi. Bila start masuk matrik, aku mula reserve kan diri dan hanya tunjukkan perangai betul aku dengan orang yang aku selesa, even dengan bebudak TTS pun tak ramai yang paham perangai aku. Sekarang, walaupun aku tak tunjuk perangai macam tu sangat, tapi still, aku boleh ekspresikan diri aku kat atas pentas, jadi gila, all the pent up energy yang aku simpan bila tak bercakap dan tak menjadi diri aku, aku lepaskan kat atas stage, dan seperti melepaskan kentut ditangga...

i'm luvin every second of it.

thank you Allah for all of these oppurtunities...

No comments:

Post a Comment