Monday, July 30, 2012

I choose not to cry

ketika aku menaip ni, episod terakhir siri densha otoko masih lagi terpasang.
babak2 akhir cerita ni, dimana yamada, seorang lelaki otaku (gila anime), loser, melafazkan cinta kepada seorang wanita yang cantik, saori setelah mengharungi pelbagai masalah, sambil dibantu oleh rakan - rakan yamada ni di forum internet.

aku rasa ini pertama kali aku tak menonton betul2 drama yang aku follow.
sepanjang episod pertama, pada babak2 yang tak berapa suka aku nak tengok, aku berjalan2 ke dapur, tengok komputer, masuk bilik air. selalunya aku mintak adik aku pause. skarang tidak.

luka tu masih ada, skarang dah keras, susah nak dibuang.
if i have the privilege, i would shout the f word rite now,
but since it's not my style, and this is ramadhan,
i just hope that Allah ease my heart.

ah.

No comments:

Post a Comment