Sunday, April 8, 2012

Pacak

wan ahmad fayshal.

aku respek giler kat mamat ni, dari dulu sampai sekarang, pernah dulu aku terasa macam nak terikut2 dengan rentak dier, konon2 nak jadi pandai, tapi bila pk2 balik...

nahhhhhhhh~

that's not me,
although i would love to hear some academic explanations on concepts or philosophies, but i'm not that deep to go into them.

dan usha2 facebook nampak macam dia dah bertunang, alhamdulillah, moga2 akan dibawak ke perkahwinan kemudian kekal bahagia hingga ditempat yang satu lagi, amin.

p/s : zaman awal2 tu aku mula terlibat dengan mender2 ilmiah macam ni, mula nak tengok, mula nak pk, apa aku nak jadi masa depan nanti, dan persoalan tu masih aku pkkan sampai skang...

aku dah nampak kawasan tempat aku berjalan, tapi aku tak nampak lagi papan tanda destinasi. masa depan, misteri bukan? ;)

No comments:

Post a Comment