Sunday, April 8, 2012

Nak kena pukul?

"kan best kalau ada lelaki yang baik macam tu"
"kan best kalau lelaki buat macam tu kat aku"
"kan best kalau laki bla bla bla bla bla bla...."

itu antara kata2 perempuan yang aku dah muak nak dengar.

i've been that stupid-dishonest-romantic-crap before,
dan aku buat dekat salah tempat, should have done that with my own wife instead of wife-to -be-lah-konon.

akhirnya aku sakit, sebab satu, adalah aku tak ikhlas buat mender2 tu, kalau ikhlas, jadik aper2 pun kau tak komplen.

jadi pompuan, jangan risau, romantik, baik, jahat, syaitan, semua tu ada kat mana2 manusia dalam dunia ni, yang penting perbaiki diri dulu, dan kalau kau baik, kau akan jumpa orang yang baik dan akan berkahwin dengan orang yang baik.

itu yang Allah terangkan dalam Quran.

aku cuma ambek reference dari situ jer.

No comments:

Post a Comment