Monday, January 10, 2011

9 bulan lagi

Alhamdulillah,

result kali ni lebih cemerlang, 3.19, kali kedua aku dapat atas 3, tak termasuk internlah, yang tu wajib dapat atas 3 :P

i got 9 months left in UTP, insyaallah, harap2 tak lah kena repeat maner2 paper atau sangkut final project macam brader meqot dulu,kesian dier....

dan macam biasa, i will push myself at these final moments, and wait for the final bell to ring, nak tahu aper yang aku maksudkan? bacalah sini, dan ironiknyer, betul2 nak dekat 3 tahun dari post tersebut, subhanallah, betapa cepat masa berlalu, ntah2, tau2 jer esok dah nak bersalin dah aku, eh? :P

kali ni aku sertakan lagu ni buat korang melayan jiwa post ini dan tadi jangan luper play tau, terutama pas korang habis exam nanti.... :)



inilah scene tersebut, tak pernah gagal buat air mata aku berlinang....

nah yang ni muvi kedua, kali ni baru dier dapat kalahkan johan bertahan (oh, muvi rocky ada 6 ya, sila cek semua muvi tersebut, best tau)



nanti dah habis masa grad bulan 10 nanti, pas dapat scroll, aku nak jerit

"Yo! Adrian! I did it"

atau jerit jer

"ADRIAN!!! ADRIANN!!!!! I LOVE U!!!!"

eh, jap.......

bini aku nama Adrian ke? :P

1 comment:

  1. bini ko nama dia sayang, cinta, mawar... takde plak rasanya adrian. keh keh~

    ReplyDelete