Friday, January 7, 2011

Idea Gila

selalunyer aku jenis yang macam ni

The greatest mime act on earth, marcel marceau, kalau aku kenal dier dari dulu, dah aku gi show dier masa datang malaysia dulu, u will be missed marcel..... :')

ITU PUN AKU SELALU GAGAL


 skang aku mungkin ditugaskan jadi ni


er.....aku tak kenal clown lagenda, so gamba katun buat pengganti.... :P

aku rasa kalau mender ni menjadi, aku yang gelak paling kuat kat situ, tapi dalam hati jer lah, bukan senang woo jadi clown, ko kena perlu betul2 bagus dari segi interaction dengan penonton, pendek kata, kalau loser cam aku ni yang memang tak reti nak hiburkan orang, memang tak yah ler jadi clown,tapi aku dipanggil, entah kenapa, aku rasa ash lagi layak, sebab dier dah biasa, dan dier comfortable hiburkan orang, alasan doc cakap aku dah belajar dengan dr.bubbles, alah, satu jam jer, bukan aku berguru sampai 100 tahun, still, ash lagi better dari aku walaupun aku tau skit2 jer teknik dan origami dari dr.bubbles

memikirkan yang aku akan berhadapan dengan budak2 yang mungkin akan pukul aku sebab dier suker2.... (percayalah, aku pernah kena pukul dengan budak braper taun macam dalam citer omputih masa kenduri abang aku kawen dulu, hanya sebab aku make up jadi mime, sedara mara jawa aku ingat yang aku ni ala2 cepet - antu olok2 yang memang ader dalam tradisi masyarakat jawa kat kampung)

dan ini masanya aku nak bermain dengan budak2, okehlah, mungkin tak semua yang comel dan akan dekat dengan aku, tapi takperlah kan, aku cuber gak untuk jadi frenly, insyaallah, this will be a good memory to be remembered, kalau betul2 jadi lah

further update tentang event ni aku gitau kemudian, kalau menjadi, harap2 aku dah siap bawak plaster dan juger pembalut luka, in case kalau kena ketuk dengan kayu baseball nanti... ho ho ho ho :P

dan luka aku tu mungkin akan jadi tragic comedy, ha ha ha ha, kan kehidupan itu satu senda gurau? (refer kat post aku sebelum ni)  :)

wassalam......

1 comment:

  1. oklah tu. cuma merahkan idong ko, pastu pakai rambut palsu warna-warni, beli hon sebijik.... hahahaha.... mr clown!!!!!

    ReplyDelete