Thursday, January 6, 2011

Annoying

Assalamualaikum w.b.t,

skang mungkin aku faham sket aper yang kakak aku rasa

bila kiter hanya mampu melihat dan tak boleh nak tolong

hanya senyuman yang mampu dilemparkan

masalah aku adalah over-concern

nampak macam busybody

dan lama2 orang akan menyampah dan menganggap aku sebagai annoying

dah ko takder life ke nak tahu sangat life orang?

the best way is to be there for them when they need me the most

buat masa sekarang

tengok jer lah

they know that i care so much bout 'em

tak nak lagi tanya2

nanti diorang rimas

maka akan ku tahan senyuman ini selebar2nya dan berharap titik hujung senyuman aku bertemu satu sama lain

mana lah tahu, kalau kawan2 atau saudara - mara yang sedang bersedih dan mencari aku nanti, terubatlah hati mereka yang sedih itu bukan?


ya, aku sedang tahan senyuman aku macam kucing tomei ini, kang aku tunjuk gambar senyuman unubore aku kang ramai yang lari lagi, kui3... :P

3 comments: