Monday, January 3, 2011

orewa.....oredakara!

Assalamualaikum w.b.t,


dalam mood unubore lagi masa ni, sebab citer ni best sangat, dan memang tepat ke jantung aku


"orewa....oredakara (i am me)"

kata hero citer tu, namanya Unubore

betul juga katanya


orang cakap aku ni macam sombong, sebab muka tak ada ekspresi

ada orang plak sakit ati tengok muka aku, rasa cam nak lempang jer selalu

selalunyer orang akan susah nak rapat dengan aku

kadang2 mintak nasihat aku, selalunyer kes ni memang betul2 rapat lah, dan kenal aku betul2

kadang2 menyampah kat aku sebab buat lawak tak kena tempat, gesture aku yang tak kena
(aku mengalami masalah ni masa intern dulu, siyes kalau aku tau, aku tak cakap paper)

gambar dalam 3 tahun lepas, aku suka silent moment macam ni, buat aku termenung jauh


selalunyer orang akan nampak aku pendiam

yang rapat akan tahu yang aku kadang2 gila, kadang2 serius

bila kerja dengan aku, tengok keadaan, kadang2 ada yang selesa, kadang2 ada yang tak

aku selalu wat kejer aku, tak kacau orang

seorang UNUBORE (Narcissist) dalam pergaulan, atau anti-sosial

seorang yang terlalu jujur, sampaikan tak der thrill berkawan dengan aku, sebab aku ni terlalu 'mudah' sangat, maka tarikan tu akan jadi satu perkara yang sukar buat orang terhadap aku

kadang2 susah nak telan fakta2 ni,

selalunyer aku wat bodo jer

ah lantaklah

aku cuma diri aku

maka beruntunglah bagi sesiapa yang betul2 melihat diri aku lebih dalam dari apa yang mereka nampak

buat masa sekarang?

just play louder and faster

mood grumpy aku datang balik, maaf ya?

METAL UP UR A**!

bak kata pak mustaine masa dier umur macam aku


juga 3 tahun lepas, baru habis matrik rasanya, aku suka rambut macam ni, kalau boleh macam nak buat lagi, ni masa kat tempat jamming metalzone, dah tutup dah, sedey giler aku, takleh aku nak godek2 pedal kat sini, aku rasa dedua ni mungkin fender strat, atau squier strat, tapi macam fender strat jer....



p/s : bersyukur dengan apa yang telah KAU beri pinjam padaku ya Rabb... ia hadiah yang tak ternilai :')

2 comments:

  1. korang berdua tengah kurus masa tu. keh keh~

    ReplyDelete
  2. ceh, dari dulu lagi memang liq tak gemuk, tak kurus sangat ye, oh, tapi masa ni lagi kurus, dalam 65 macam tu, ho ho ho ho

    ReplyDelete