Friday, January 14, 2011

WARGH! TAK SABAR WOIIII!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t,


ye, aku tak sabar nak release lagu baru aku yang sedikit kompleks susunan lagunya berbanding lagu2 sebelum ni, ye lah, dah adik aku tolong banyak dalam lagu kali ni, memanglah lagi kompleks, bayangkan komposer lagu metal dengan ballad wat lagu, macam tu ler jadinyer, walaupun takder la bunyi metal pun lagu ni nanti, lagu ni orang request kat aku, mungkin ada yang anggap dier main2 jer, tapi bagi aku itu semacam permintaan dia untuk supaya meneka yang tersirat dan yang tersurat menerusi medium seni, yang memang salah satu cara terbaik aku berkomunikasi dengan manusia, dan ya, syukur kepada Allah, aku diberikan nama syafiq yang bermaksud penyayang (sila cek kalau salah), maka aku juga dikurniakan sifat empathy yang aku dapat dari mak aku, mungkin tekaan aku salah untuk lagu kali ni, maka terpulanglah kepada sesiapa untuk menilai betul atau tidak tekaan aku, yang penting hati seniku sudah berbicara dan sudah semestinya ia mengharapkan komunikasi dua hala, feedback dari orang lain, bukankah seharusnya begitu? :)

jadi kat sini aku bagi preview lirik untuk next song aku, aku kat nilai jadi tak dapat nak upload lagu dalam bentuk video, sebab adik aku pakai broadband celcom, dah nak dekat sampai limit dah pun, kesian juger aku tengok adik aku neh, insyaallah, hari isnin depan aku balik, aku cuba upload, sesi kali ni best, sebab ada 2 gitaris, aku dan adik aku plak sebagai gitar kedua merangkap tukang solo yang macho ;)


preview lirik

mendung hitam
awan merah
tenggelam di dalam lautan selut manusia

okeh, tunggu tau lagu ni dengan sabar ye? :))

luv u lots, papai!!!!

wassalam

2 comments: