Sunday, February 6, 2011

Adik!!!!

Adik

hari ni aku berlatih teater mahkamah lorong lagi

minggu depan hari jumaat dah show, esok dah stat full run semua

ha ha ha ha, kelakar, sebab tadi aku belajar step menari

dah ler lagu industan, mula2 doc nak pakai redo la redo

tapi aku tak nak, sebab dah selalu sangat guner, aku naik jemu

last2 pakai lagu bole chudiya, dari filem khabil khushry kabil gam

macam gilo aku dibuatnyer,

dah ler aku mat metal, pastu di ajak berjoget plak, memang haru la jadinyer

alhamdulillah, lama2 aku oklah sket2, walaupun kadang2 tu off step sekali dua kali

ntah kenapa aku memang tak suker menari, sebab aku mat thrasher,

menari ni macam lembut sangat lah

walaupun aku respek MJ dengan tariannya, tapi tak la aku nak ikut macam dier berjoget2 macam tu

penat juger hari ni


hari ni bangun awal, lepastu bertolak lepas subuh dari rumah

sampai utp nak dekat kul 9, letak beg dan baju kat bilik, pastu terus ke MPH untuk berlatih

malam nih ader lagi, 2,3 minggu ni bakal menjadi hari yang sibuk buat aku, dengan nak handle jerit lagi

esok bukak booth MMK, aku tak tau la nak buat aper, improv ke?

wallahualam

adik, ko tengah wat aper skang?

makan kek ke? kui3

jangan ler makan bebanyak sangat, nanti gigi ko rosak

tak pun besar2 nanti dapat kencing manis

mak aku cakap, ader murid dier, baru berapa tahun dah kena cucuk insulin, kesian tau, tu sebab dier makan

mender2 tak sihat jer lah

eh, bukan tak boleh, boleh jer nak makan semua tu, tapi jangan ler selalu sangat, kesian badan tu nanti.

adik, jangan nakal2 tau,

nanti mak dengan ayah pening kepala, kesian diorang

nanti diorang sedih, diorang nangis, adik tak nak mak ayah nanges kan?

jadi jangan wat diorang pening kepala ye?

jadi anak yang solehah, boleh doakan mak ayah masuk syurga nanti

jangan luper tau, cium dahi mak dan ayah nanti, penat diorang besarkan adik, sekali sekala perlulah cakap yang kita sayang kat diorang, betul tak?

ho ho ho ho, oklah adik, aku nak rehat, malam ni ada latihan lagi, mungkin sampai tengah malam, nak prepare barang2 untuk booth esok, kesian plak acap  buat mender tu sorang2 nanti, kena la ada orang tolong, nak buat poster semua tu,

take care tau adik, ingat pesan aku tu

oh ya, macam biasa

AKU SAYANG KO LAH ADIK!!! :P








p/s : kalau adik jadi budak baik, nanti aku bagilah kek besar lagi, 2 bijik, nak? :)

1 comment:

  1. yeye! nak nak nak~

    erk..lupa.. kakde akak, bukan adik..

    (-____-)

    ReplyDelete