Wednesday, February 23, 2011

Mahkamah Lorong : Expression Captured!

Assalamualaikum w.b.t,

bagi saper2 yang tak dapat datang masa sabtu dan ahad lepas, nah, ni gambar2 yang penuh ekspresi yang telah ditangkap oleh paparazzi masa malam tu, maaflah kalau gamba si gagak terlebih kat sini ya? :P

aku suka shot2 ni sebab berjaya amek gamba yang tepat pada ekspresinya, bukan gamba masa tengah muka blur atau takder perasaan.
moga gambar2 ni jadi pengubat rindu, eceywah.... ;)



 Bagi dia haramlah, bagi aku halal jer...... -gagak-



(alamak, kantoi aku) kata hakim smith dalam hati


ni kalau dapat beli prada dengan duit ni best ni


adeh, apsal la gua tak pakai gel masa ni, ho ho ho ho....nampak rambut gua macam tak mandi lak


Aaaakkk!!!! AAAKKK!!!!!!



mano lak datang bau kentut ni? gua ke?


aha.....ngumpat ye mak ayam?


okeh, skang gua paham apsal diorang cakap kucing kurap ni comel, ho ho ho ho


ape yang ko marahkan tu mak ayam oiiiiiii!!!!


gile horror mata gua masa ni, macam undertaker dah



watak anjing yang sangat aku takut, sebab suara dan ekspresinya menakutkan aku kat pentas, betul, tak tipu!



"mirror mirror hangin on the wall"  -M2M-


ah, gua give up, lu memang comel lah ayie, ho ho ho


gagak mengajar lebai yang tak reti makan sayur



aper yang kurap keluarkan tu?


sesi mengumpat bersama mak ayam, ho ho ho


lebai yang nampak macam ahli kumpulan black metal


apsal lu buat muka comel kurap? nak kena lempang dengan gua ke? -gagak-


pergghh!! mesti sedap ikan goreng tu kan kurap?


ah, ni yang gua hangin ni, AKKK!! AAAKK!!!


HA HA HA HA HA HA AKKK!!! AAAKKKK!!!


tak habis2 mengumpat dengan mak ayam....


ish2, kesiaaannnnnnnn.........


asyek membongkok jer, gua lepak kat kusi jap ah......


aik, tadi ada mazola kat sini, camner leh ilang?


who's the fairest of them all?


bukalela bukalela bukalela LELA! oOOO LELA!


laja laja, OWOOWOWOWOWO~~~~


joget2 lagi, penat woooo


okeh, parsi nampak ayu disini, ho ho ho ho


ko KETEPI!!!!!!!


tak acinyer, miaaaaoooooo~~~~~


Cermin oh Cermin lagi......



apsal la kiter tak ngorat awek kat bus stop saner ye tadi kurap?


lek la lu lebai....


muko dah macam pompuan dah kurap ni, ho ho ho.....


sorang macam tengah nak kareoke, sorang macam terkucil, adeh~~~


muka separuh ganas gua yang tak jadi, ho ho ho ho


ayah! bonda! apa salah anakanda??????


apo lah si mak ayam ni ngumpatkan....


serius masa ni gua ingat ayie betul2 marah kat gua, siot!!! tertipu gua masa ni.... :P



dah macam kassim selamat pun ader, ho ho ho ho, oh chombi~~~~


olololololololo, majok la tu kurap, kena kutuk dengan gua, ho ho ho ho......



nak tengok lagi? klik like kat pautan ni dan followlah perkembangan Tronoh Theatre Shop ya? manalah tahu, kami bukak kedai berdekatan anda ;P

mekasih kepada Haf, din dan semua jurugambar yang amek gambar2 kami secara sukarela hari sabtu haritu, ho ho ho ........

mekasih juga pada seluruh krew mahkamah lorong, korang memang best! :)

dan timer kasih juger pada penonton yang hadir, korang awesome!

lagi timer kasih pada peminat2 TTS yang sentiasa menyokong kami walaupun tak dapat datang sabtu dan ahad hari tu.... ;)

4 comments:

  1. huaaaaaa..
    bestnyer~
    thanks upload gmba,wlau tak tgk LIVE msh dpt rse ke-best-an nye...haha.=D
    mlm tu mesti org jerit2 nma gagak n kucing kurap,en?haha

    ReplyDelete
  2. ho ho ho, samer2,ho ho ho, tak lah, budak2 UTP pemalu belaka ;P

    ReplyDelete
  3. dh tgk mahkamah lorong..

    sgt menarik n byk pengajaran..

    well done! :)

    ReplyDelete
  4. haha.
    dorg puji dalam hati tu..=P

    ReplyDelete