Monday, February 7, 2011

YAHOOOOO!!!!!!!!

yahooooooo

alhamdulillah, hari ni buat pertama kalinya aku dapat promote dan jual tiket kat kawan aku sendiri untuk show aku sendiri buat pertama kali dalam sejarah aku duk 4 tahun dalam TTS, yahooooooooooo!!!!!!!!!! segan gak aku, takut angkat bakul sendiri kan, selalunya itulah isunya, tapi kali ni aku dengan berani promote kat kawan aku, edar flyers kat sesaper je, makcik, pak cik, awek, ustaz, semua aku redah jer bagi flyers, yahooooooo, aku dapat merasakan ada connection dengan manusia kali ni, maklumlah, terlalu lama beruang ini duduk dalam gua, selalunyer orang akan tanyer jer, tapi aku malas nak jawab, even dengan famili pun aku tak suker cerita, kalau rasa nak datang, datanglah, kalau tak nak datang, tak yah datang, nih dengan machonya, aku leh plak pomote kat kawan aku, terpk gak, macam takder harapan jer sebab dier ni aku tak pasti dier suker atau tak teater, alhamdulillah, dier beli dan2 tu gak, esok dah ader tiket, aku bagi lah kat dier, ho ho ho ho, budak EE, dier satu team untuk projek OM aku sem lepas, teringat plak rasanya dier pun ader datang sem lepas, ho ho ho ho, baiklah, BUDAK UTP MEMANG WAJIB YE DATANG SHOW TTS, KALAU TAK KENAL TTS, ANDA MEMANG NOOB YA AMAT, GA HA HA HA HA HA HA HA HA....


untuk meraikan kejayaan ini, mungkin lepas ni nak buat sedikit ritual kegembiraan, iaitu masak ruski dan berjoget2 dihadapan ruski yang sedang direndam sampai masak,  ha ha ha ha ha, hidup bujang aku memang macam tu lah :P

esok akan telanjang bulat lagi di poket D, walaupun esok sesak, sebab banyak kelas, tapi masa tengahari tu boleh lah kot, meluangkan masa sejam dua kat booth MMK, hari ini jadi panda, esok2 jadi lembu pula lah ya? baru cute sedikit, kui3......


p/s : sentiasa mengucapkan kata2 syukur kepadaNYA tak kira anda senang atau susah, dan hari ini aku sedikit terkesima dengan suasana yang ditimbulkan oleh booth Rakan Masjid, terima kasih kerana mengingatkan aku tentang diri aku, tentang DIA, nak pakai baitul muslimin buleh? (debush - gua kena penerajang dengan mak gua secara percuma.)

1 comment: