Wednesday, February 9, 2011

apa?

apa?
hantar resume esok dengan cd dan 3 hardcopy?

maaf mak abah, atau UTP support unit, pas grad aku nak simpan rambut panjang2, nak berkatik menagih tepi jalan, sambil buat pertunjukan percuma dan meminta wang ehsan dari rakyat, mungkin aku mula nak merasa hidup merempat di tempat sendiri dari menjadi  lahanat yang tak reti bahasa mengagungkan ketuanan sendiri tanpa ada usaha untuk anak bangsa.

realitinya?

NOT, ha ha ha ha ha, biarlah perancangan itu aku simpan rapi, esok, esok punya ceritalah, yang dah siap pening kepala awat kan?

apa?
kena register lab satu lagi kat blok 15, giler aper ada 2 jenis lab untuk satu subjek?


mungkin kena withdraw course sebab team member kena sama, sebab aku amek IB, mungkin clash, dan tak boleh nak cari masa untuk lab satu lagi, dan mungkin member2 grup aku tak setuju bila diorang daftar nanti, sebab aku jer yang tak boleh, yang lain boleh.

hakikatnya?

NOT! insyaallah, ada jalan, kalau tak leh, ema dengan sen ader, diorang amek IB sama aku, wat grup dengan diorang lak, walaupun bertiga jer kan? kui3, harap2 mampulah.......



kesimpulannya?

merancanglah dengan betul2, tapi jangan sakit kepala merancang2 nih, redah dan macho jer menghadap masa depan yang tak menentu, macam bini kau nak bersalin lah, katanya due date minggu depan, tapi masa tu kalau kau tengah holiday2, tetiber terawal sebulan, apahal? doktor tu salah agak ke? pakai kalender pregnant untuk babun macam dalam filem 9 months tu? HA HA HA HA HA HA HA HA H

p/s : Hint - kehidupan dunia ini hanyalah senda gurau..........wat per nak amek serius sangat bukan? bertenang, dan cuber sedaya upaya, kalau tak dapek, maka DIA lebih tahu yang terbaik, tapi jangan awal2 dah tawakal okei ya kawan2? tu namanya pemalas...  :P

No comments:

Post a Comment