Wednesday, August 10, 2011

aku dan duniaku

Assalamualaikum w.b.t,

entah, dalam keserabutan hari ni nak cari barang2 wat FYP, leh plak hati aku berlagu2 cinta dan nak buat lagu,
balik dari serabut di Ipoh,
ada lagu
bangun tidur sebelum memasak untuk berbuka
ada lagu
masa memasak
dah ada lagu
tak guna.

seolah - olah, aku ada seorang isteri yang metalhead
yang aku nak hadiahkannya VMNT 'rust in piece'
atau Zoom D1M mustaine signature
untuk harijadinya

entah kenapa
ah
kenapa tiap2 hari aku berlagu dua tiga hari ni?
bukankah aku perlu siapkan FYP aku?

one of these days, aku akan bagitau dia
walaupun dia metalhead,
dan aku pop star
aku masih sayang kat dia
bini aku

ceh.

aku rasa kena lah sat gi KKV B.C rich dia tu
dia bukan suka sangat mender2 ni

(okeh, skang aku dah takleh nak bezakan antara fantasi dan realiti, sebab aku mula letakkan fantasi dalam hidup realiti aku, dah jadik macam pan's labyrinth lak, oh cerita tu memang sedih by the way)

ah, sebelum tidur tadi macam ada banyak mender aku nak bagitau, skang dah luper lak, tak guner.
biar aku berangan jap jer lagi.
aku cinta dia.
syaitan.
gi siapkan FYP kau lah buduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
ceh.
bai~

No comments:

Post a Comment