Monday, August 15, 2011

Gagal

aku rasa aku gagal untuk siapkan FYP tepat pada masanya

dan mungkin kena extend

maka burnlah sem ni FYP 2 aku

dan aku dikira si gagal untuk grad tepat pada masanya

yang ironik macam haram adalah biler aku dah pun kena extend, siap tambah subjek lagi sebab masalah akreditasi

atas nama kejujuran

aku kena extend

ya, ada beberapa hari lagi untuk presentm, seminggu, ya, dan aku kena hantar repot hari jumaat ni

tapi dunia aku gelap

dan aku tak nampak aper2 dah

pukul 12 ni aku cuba sambung lagi

dan cuba untuk siapkan mana yang mampu

selebihnya aku hanya mampu tersenyum pahit dan menangis

hati aku fragile, aku mudah menangis

aku tak segagah abah atau lelaki lain

aku sangat sensitif, in fact, aku over senstive

dan ini masa fragile aku

selamat datang dan tahniah, kerana aku sudah pun hampir berjaya jadi notorious figure di UTP

nah, aku mahu apa lagi kan?

No comments:

Post a Comment