Tuesday, December 21, 2010

2Alam 1blog

Assalamualaikum w.b.t,


sedikit pengumuman daa.....

pasni aku akan ada 2 mode dalam blog aku, iaitu....


1.mode matang
2.mode macam haram


dan satu lagi mode takder dalam list, maknenyer mode tengah2 ler, bukan pondan yeop/yong oi, ha ha ha ha ha ha ha........

ini sejajar dengan perkembangan ekonomi negara yang memerlukan kita untuk membangun bersama membina modal insan tanpa modal walau sesen pun, mua ha ha ha ha ha ha ha, baghal man tuya tui aku nih, ho ho ho


takder, sajer je, bagi aku, aku nak jadikan blog aku sebagai escapism pada semua orang

yang suker menyengal kan paler otak

dan yang suker sakitkan paler otak - pembaca yang suka berfikir (matang sket ler tu~)

dan aku labelkan dan aku letak kat tepi blog ni nanti, untuk kora bacer archive2 tu.... (eh, leh ke wat macam tu? nak bukak buku panduan sat.....)

currently, aku tengah cari kekuatan untuk buat dua skrip ni, eh silap, tiga :

1.tangisan aqsa - untuk program JERIT!
2.rantai - teater panjang
3.monolog haram jadah - er...............dengan harapan dapat kelulusan untuk dibawak ke FTKL atau apa2 FT lah, nak gi serawak pun buley, leh aku ngorat gadis2 iban atau pribumi yang lain disitu, kui3.....


ho ho ho, okeh, aper2 pun, aku harap dapat selesaikan ni by 23 hb januari, sebab 24 aku dah nak stat blaja dah.....


oh ya, mungkin para bloggers dah kenal dier ni, tapi aku sajer suker nak bagi korang link ini sebab dalam video nombor 2 tu mengingatkan aku dengan rumate aku masa kat matrik dulu, dier orang pahang gak, ho ho ho, oh yayayayayaya, aku terasa feminin dah skang ni~~~~

wokey, caloooooWWW~~~~

wassalam

No comments:

Post a Comment