Wednesday, December 22, 2010

memahami manusia

aku suka pandang orang
aku suka melihat gelagat orang
kadang2 orang kata aku pelik sebab gelak kat aksi2 orang lain
tapi aku gelak sebab aku suker tengok gelagat diorang
suka tengok reaksi diorang
suka kenal perangai orang
namun aku kadang2 terlupa
gelagat diorang, manusia ni, adakala akan menyakitkan hati aku
pastu aku jadi takut
sebab aku takut biler orang benci kat aku pasal aper yang aku cakap atau buat
ya, ni isu aku nih, antara sebab sampai mati aku teringat biler orang pandang aku dengan mata tajam membunuh aku pas aku jadi MC masa MAS masa baru masuk UTP dulu
kadang2 perasaan ni yang buat aku nak duk dalam gua, tak bercakap2 dengan saper2 pun
tapi itulah hidup bersosial dengan manusia
lamer2 nanti aku keluar
pastu masuk gua balik
keluar dan masuk
itu la aku
si beruang yang anti-sosial-tapi-suker-tengok-dan-nak-belajar-tentang-manusia

:P

No comments:

Post a Comment