Tuesday, December 21, 2010

Oh saya terharu lah! :')

tiba2 ada orang bertanya tentang apakah interpretasi aku dalam karya abstract mime aku, 'teardrops'

buat pertama kali dalam hidup aku berseni

aku rasa di hargai

oh, rasa bahagia lah

sapa2 yang nak tahu apakah interpretasi aku, PM inbox saja di facebook ya, nampak badge FB di sebelah tepi blog aku ni?

nanti aku bagitau dalam inbox

oh, bahagianya daku.... :')

terima kasih pada anda semua yang datang menonton dan yang ingin tahu.....


ni masa sesi teardrops di annexe gallery, aku pun tak sangka aku leh buat piece ni sampai tahap itu...hee.....sangat enjoy lah.....oh ya, credit to wani untuk gamba yang aku curi ni dari blog dia, singgah tau, dan ketahui cerita ceriti kawanku yang best ni... hee... :)

1 comment:

  1. hehe... teardrop citer pasal seorang yang melepaskan sesuatu yang ada pada dia dengan harapan insan tersebut bahagia... walaupun dia bersulam derita dan air mata.

    (that is my intrepretation)

    ReplyDelete