Saturday, December 18, 2010

Rumah Baru!

Assalamualaikum w.b.t,

Bismilllahirrahmanirrahim........

dengan ini aku merasmikan rumah baru aku dengan post pertama aku, ho ho ho ho
insyaallah, akan di update dari masa ke semasa, gua pun terkedek2 nak blaja buat mender alah ni, demmit, ho ho ho

tujuan buat rumah baru ni sajer je, takder plak pasal nak bukak nafas baru ke aper ke, sebab aku rasa blogger ni ader banyak function yang best, jadi barulah ada hubungan dua hala dengan pembaca aku, kalau ader lah diorang tu kan, takder la aku bosan2 melihat sekitar blog aku dan terpaksalah refresh banyak kali sampai bosan

first impression aku untuk blogger?
PENING KEPALA AKU!
ho ho ho ho
tapi takperlah, nak buat menatang super cool ni, kena la celik IT sket kan? kalau semua kat ujung jari jer, payah ler woi, ho ho ho ho
maka selamat datang kat rumah baru aku ni

dan untuk menyambut korang, aku letak gamba aku yang memang ceria ni

:)

p/s : gamba ni masa aku baru nak masuk bilik aku masa pendaftaran kat matrik perak 4 tahun dulu, ironik kan?

3 comments:

  1. haha.. selamat datang ke rumah baru..

    kakde ingat gambor tu. tu gambor kakde yang ambik kan? keh keh... ko baru pas potong rambut. sama macam kawan ko tu, masa tunggu result simpan rambut panjang.

    ReplyDelete